.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور يک وزير زن در کابينه کروبی

حضور در صحنه انتخابات به عنوان تکليف شرعي، هيچ منافاتي با دغدغه به دست گرفتن قدرت سياسي ندارد. امام(ره) هم به دنبال کسب قدرت سياسي بود و هيچ ابايي از اين‌که از قدرت سياسي بهره‌برداري کند، نداشت ولي نکته‌اش اين بود که اين بهره‌برداري، هيچ‌گاه در راستاي منافع شخصي نبود و همواره منافع اسلام، ملت و نظام جمهوري اسلامي مد نظر ايشان بود.

حجت‌الاسلام مهدي کروبي، کانديداي دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در گفت‌وگوي اختصاصي با «تابناک» با اظهار مطالب بالا گفت: حضور در صحنه و کسب قدرت سياسي ابعاد فريبنده بسياري دارد که در همه جاي دنيا به وسيله قانون آن را کنترل مي‌کنند و در ايران هم علاوه بر قانون، اين تقواي الهي افراد است که مي‌تواند به خلوص بيشتر آنان براي حضور در چنين ميدان‌هايي کمک کند.

وي در ادامه با تأکيد بر لزوم انتقاد سازنده، تخريب و بردن آبروي افراد را از جمله زشت‌ترين مسائلي دانست که متأسفانه در فضاي سياسي امروز ايران رواج پيدا کرده و عملا فضا را براي انتقادهاي سازنده و دلسوزانه تنگ کرده است.

رئيس شوراي مرکزي و دبيرکل حزب اعتماد ملي در پاسخ به پرسشي درباره حضور زنان در عرصه‌هاي گوناگون به خبرنگار «تابناک» گفت: مدافع حضور زنان در همه ميدان‌‌ها بوده و بر معرفي دست کم يک وزير زن در کابينه‌ام مصمم هستم.

وي در ادامه افزود: داشتن يک وزير زن هرچند به يکباره تغييري پديد نمي‌آورد، ولي مي‌تواند گامي مهم و رو به جلو در راستاي شکستن موانع اين حضور باشد.

متن كامل اين گفت‌وگو به زودي منتشر مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.989 seconds.